Tuesday, August 23, 2016

Tavo veidas...:)

...

-Jei aš sportuočiau, kuri mano kūno vieta tau labiausiai patiktų?- paklausė kartą mano platonišką(tu žinai kuri, jei neatsirenki, paklausk) meilė.
-Ir aš tavę mylėčiau?- petraukiau jį.
-Taip, taip butume normali pora...- susigriebė, kad pamiršo paminėti šį aspektą.
-Veidą. Liesčiau. Ilgai ir su pasimėgavimu. Bandyčiau įsiminti visus jo linkius...- pasakiau labiau sau ir užsisvajojau apie Tavę...Tavo veidą.
-Nerealu...Man tai labai patiktų.-pritarė jis man ir mes patogiai tylėjome nepadėję telefono ragelių.

...

Nesu tikra, bet Tu turbūt taip pat paklausi, kuri Tavo kūno vieta man labiausiai patinka. Be abejo veidas... Tada tu prisiminsi tą įvykį universitete, per psichologijos paskaitą, susijusį su Tavo veidu. Per pastaruosius 7 metus, mes tą įvykį prisiminėme beveik 4-5 kartus, bet tu nė nenutuokei... apie ką aš.

Taip... pažadu sugalvoti milijoną priežaščių, kodėl privalėsiu glostyti tavo veidą.


No comments:

Post a Comment